maandag 6 februari 2012

Het beste recept voor ijsvrij

Het beste recept voor ijsvrij

Ijsvrij, iedereen droomt ervan, maar in Nederland moet je gewoon op je fiets of te voet naar school of naar het werk, wil ook jij ijsvrij? Lees dit dan goed!

 


Iedereen zou natuurlijk wel een paar dagen extra weekend willen, maar hoe krijg je dit nu voor mekaar?

Het is best wel simpel, en vaak met één simpel telefoontje te regelen. Lees deze aanwijzingen zeer nauwkeurig door, anders kunnen er grote problemen ontstaan!

Maar wie moet ik dan bellen?



Ga naar "De Goudengids" en zoek naar “Moeder Natuur”. Bel haar op dit nummer. Begin met je zelf voor te stellen, vraag daarna hoe het met haar gaat. Dan komt er een heeeeeele belangrijke stap, die je absoluut niet mag vergeten! Maak je excuses voor het gedrag van de mensheid, voor wat we met de natuur doen, en zeg haar dat je er zelf alles maar dan ook alles aan zult doen om de opwarming van de aarde tegen te gaan (dit moet je natuurlijk wel echt menen, want anders heeft ze dat gelijk door hoor, en hangt ze op). Als je dit echt meent dan zal ze dat merken en ze zal je vragen wat ze voor je kan doen. Vertel haar dat je rust nodig hebt en dan je een paar dagen wilt genieten van een mooie dikke laag sneeuw. Met een beetje geluk luisterd ze naar je en laat ze het sneeuwen, als je heel aardig tegen haar bent geweest zal ze het flink laten sneeuwen zodat het onmogelijk is om naar school of naar je werk te komen.


Niet gelukt?

Moet je alsnog naar school of naar je werk? Dan is er nog maar één oplossing: Naar Frankrijk verhuizen! Naar Frankrijk? Ja, want als het hier sneeuwt rijden de school bussen niet, en als de school bussen niet rijden, kan bijna niemand naar school. En als het bijna onmogelijk is om de weg op te gaan door de sneeuw, hoeven vele ook niet naar hun werk te gaan.


Dit is dus mijn straat...

Het is nu maandag en ik zou vandaag van 8 tot 12 uur een proefexamen economie hebben

Nu had ik hier absoluut geen zin in, aangezien ik weinig tijd heb gehad om te leren. Gelukkig werd ik gister wakker met 15cm sneeuw, en heeft het bijna heel de dag nog door gesneeuwd, hierdoor wist ik zeker dat ik vandaag niet naar school hoefde, en daarom zit ik nu lekker te schrijven (in plaats van het leren, ik weet het, ik ga zo meteen leren... Denk ik).

Wanneer ik weer naar school moet weet ik nog niet

Er moet gestemd worden of zoiets wanneer de bussen weer gaan rijden, voor een bus die ook richting mijn school gaat is gezegd dat hij donderdag pas weer mag rijden, voor de bus van mijn route weet ik het nog niet.. Maar ik hoop dat ik ook tot donderdag vrij ben! Dat zou fijn zijn, een weekend van 5 dagen, en dan 2 dagen school.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten